Ik wil zeker weten dat ik de thee morgen in huis heb, kan dat?

Als je met spoed zelf samengestelde thee nodig hebt, kun je ons het best even benaderen via [email protected].

 

Ik heb een verkeerd adres ingevoerd, hoe verander ik dat?

Geen paniek! Mail ons gewoon even. Zet je naam in de mail, je ordernummer en natuurlijk het juiste adres. Dan zorgen wij dat je thee alsnog in de juiste brievenbus terecht komt.

 

De betaling lukt niet, wat nu?

Wat vreemd dat je de betaling niet kunt voltooien. Stuur ons een mail dan bekijken we wat het probleem is en desnoods voltooien we de betaling buiten de webshop om.

 

Kan ik de thee ook in het buitenland laten bezorgen?

We bezorgen ook in België, maar nog niet in de rest van de wereld. Maar wanneer hier veel vraag naar is gaan we zeker uitbreiden.

 

Is het mogelijk een factuur te ontvangen van mijn bestelde thee?

Uiteraard. De orderbevestiging die je ontvangt omvat alle details zoals die in een factuur staan.

 

Kan ik aangeven wanneer ik wil dat mijn thee wordt verzonden?

Dit is helaas niet mogelijk. Wil je weten wanneer je bestelling waarschijnlijk wordt bezorgd? Kijk dan even hieronder onder ‘Bezorgen’.

 

Kan ik losse ingrediënten bestellen?

Ook dit is helaas niet mogelijk. We verkopen complete thee-blends.

 

Kan ik thee ook als cadeau bestellen en laten versturen?

Natuurlijk kan dat! Vul tijdens het bestelproces een ander afleveradres in en we zorgen ervoor dat de thee op dat adres wordt bezorgd.

 

Past de thee door de brievenbus?

Bestellingen van vijf zakjes thee (of minder) passen prima door de brievenbus.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Deze hangen af van je woonplaats. In Nederland is dit maximaal 3,99 euro, in België 7,99 euro. Bij een bestelling vanaf 50 euro zijn de verzendkosten, binnen Nederland, gratis.

Ik ben eigenlijk niet blij met de thee, kan ik het ook terugsturen?

We kunnen ons niet voorstellen dat de thee niet in de smaak valt. Maar natuurlijk mag je de thee terug sturen, ongeopend uiteraard. Stuur ons even een mail, dan vertellen we precies waar je de thee naar terug kunt sturen.

 

Ik heb mijn thee nog steeds niet binnen, wat nu?

Dat is raar, heb je wel een verzendbevestiging van ons ontvangen? Het is goed mogelijk dat de vertraging bij PostNL ligt. Stuur ons een mail dan gaan we je thee opspeuren.

 

Kan ik de thee bij iemand anders laten bezorgen?

Ja, dat kan zeker. Vul een ander leveradres in tijdens de bestelprocedure en de thee valt bij de gelukkige in de brievenbus.

 

Wanneer wordt mijn thee op de post gedaan?

We brengen de pakketten drie keer per week naar de post. Dit is doorgaans binnen 48 uur, op het weekend na. Zodra we je bestelling binnen hebben gaan we hier mee aan de slag.

 

Wanneer wordt mijn thee bezorgd?

We verzenden dus binnen 48 uur. Maar we proberen dit schema zoveel mogelijk na te streven:

De dag waarop je besteld: De dag waarop wij je pakket versturen: De dag waarop je je pakket waarschijnlijk ontvangt:
Maandag Woensdag Donderdag
Dinsdag Woensdag Donderdag
Woensdag Vrijdag Zaterdag
Donderdag Vrijdag Zaterdag
Vrijdag voor 15.00 uur Vrijdag Zaterdag
Vrijdag na 15.00 uur Maandag Dinsdag
Zaterdag Maandag Dinsdag
Zondag Maandag Dinsdag

Hoe wissel ik een cadeaubon of kortingscode in?

Dit kan heel makkelijk wanneer je je winkelmandje bekijkt. Links onder de inhoud vind je een invulveld waar je je kortingscode in kunt vullen.

De code invullen kan trouwens ook op de afreken-pagina.

 

Hoe kan ik betalen?

Betalen kan via iDeal, Creditcard, PayPal,  BanContact of een overboeking.

 

Hoe werkt een overboeking?

Bij een overschrijving vooraf betaal je op dezelfde wijze als wanneer je een acceptgiro in de brievenbus krijgt:
Je gaat naar je betaalrekening en met de gegevens die je krijgt van onze betaal-provider maak je een overboeking.
Deze overboeking maak je aan Mollie, het bedrijf dat al onze betalingen regelt.

Nadat je voor de optie ‘overboeking’ hebt gekozen verschijnt in je browser een kader met daarin de rekening waar je het bedrag naar kunt overmaken en het referentienummer welke je nodig hebt.

Ook is het mogelijk om deze gegevens naar jezelf te mailen zodat je de betaling later, maar binnen veertien dagen, uit kunt voeren.
Je bestelling wordt in behandeling genomen als we je betaling hebben ontvangen. Hier gaat een langere tijd overheen dan bij iDeal, houd rekening met twee werkdagen voor we je bestelling kunnen gaan samenstellen.

 

Wat als de code van mijn kortingsbon niet werkt?

Weet je zeker dat deze niet is verlopen? Stuur ons anders even een mailtje, dan kijken we met je mee.

Hoe wordt de thee verpakt?

We gebruiken afbreekbare zakjes. Deze kun je bij het GFT gooien en zal vergaan tussen het andere GFT-afval.

Hoe lang is de thee houdbaar?

De thee is een jaar houdbaar mits je het koel, droog en donker bewaart. De exacte houdbaarheidsdatum staat op de verpakking.

 

Waar vind ik meer over de gezondheidseffecten van thee en smaken?

Allereerst vind je op deze pagina al onze smaken, daar staat ook wat handige info bij.

Daarnaast schrijven we regelmatig een interessant blog. Deze blogs gaan over gezondheidseffecten:

Hoe gezond is thee echt?
De kracht van ginseng
Witte thee is gezond!
Wil je afvallen?! Deze gezonde thee is je beste vriend(in)!

Ik wil een zakelijke bestelling plaatsen, kan dat?

Natuurlijk kan dat. Onze thee dient prima als relatiegeschenk. Ook kunnen we in overleg de verpakking customizen. Neem contact met ons op voor een plan op maat.

 

Kan ik op factuur betalen?

Wanneer je namens een bedrijf bestelt kan dit. Voor een eerste bestelling die je bij ons plaatst geldt dat de factuur moet worden voldaan voor we de bestelling in orde maken. Vanaf een tweede bestelling is het mogelijk een factuur achteraf te ontvangen. Neem even contact met ons op om dit in orde te maken.

 

Kunnen jullie de thee ook naar onze relaties versturen?

Geen probleem, stuur ons je adressenbestand door en wij regelen de rest.